22 mars 2016

Fryser

Har gått och frusit hela kvällen. Ligger under täcket med en extra filt ovanpå och har börjat sakta men säkert få upp värmen igen. 

Har inte tid och bli sjuk. Tänka sig va?☺

Har annars varit och tränat idag. Körde ett "3:10 pass". Det är ett intensivt styrkepass som avslutad med olidligt jobbig konditions del. Jag som var trött efter gårdagens träning, jag kommer väl inte kunna röra mig alls imorgon.

Barnen och jag har haft egenkväll här hemma då fadern i huset varit iväg. Riktigt mysigt då det inte varit så ofta sista tiden som jag varit själv med dem vid läggning. Hugo gjorde sin läxa och sen läste vi saga ihop innan de la sig. Hugo kan ju läsa så bra nu så snart är det väl han som får läsa för oss☺

Tror min make är på ingång. Hörde hur en bil svängde in på uppfarten. Så ja jag hoppas vekligen det är han annars blir jag rädd. Ska passa på och umgås med honom nu. Har knappt sett varandra idag. Ibland blir det så.

//Sofie


Inga kommentarer: