13 mars 2016

Innebandy, fotboll och spinning

Leah har varit på sin innebandyträning idag, Pontus har spelat fotbollsmatch och jag har kört 60 minuters pulsspinning. Vi jar varit riktigt i farten idag.

När vi kom hem ikväll efter allt så blev det pizza till middag efter barnens önskemål. Sen spelade vi även sällskapsspel ihop. Mysigt avslut på helgen! Eller ja det hade varit det om inte barnen i den här familjen vore såna dåliga förlorare...herre min gud! De behöver bli bättre på att kunna hantera en förlust helt klart.  

Imorgon blir det jobb igen, ett kvällspass. Men klockan ringer ändå tidigt då jag ska på spinning igen vid 06. Se hur det ska gå då jag är helt slut i benen efter dagens pass. Har inte riktigt känt mig hundra i kroppen sista dagarna men nu känner jag inget av det faktiskt. Hoppas det får förbli så. Kanske bara varit psykiskt att jag känt mig konstigt i kroppen då Pontus varit så förkyld.

Slänger upp denna bild jag hittade med Morran. Kan inget annat än hålla med☺

//Sofie


Inga kommentarer: