26 april 2017

En klänning här och en klänning där

Jag blev så glad idag när jag öppnade brevlådan och hittade två paket till mig. Det ena var från Indiska och det andra var ett paket jag budat hem från tradera. Så himla nöjd med innehållet i dem båda!

Det har visst blivit många klänningar den sista tiden för min del. Fjärde tillskottet i garderoben på bara fyra dagar. Hoppsan så det kan bli...:) Men till mitt försvar får väl sägas att de inte kostat mig många kronor. Den här röda som jag fick hem idag gav jag 35 kronor för och då var 30 kr frakt.


Den blommiga såg jag en tjej på Instagram som hade köpt och tipsade om. Helt underbar klänning! Materialet är så skönt och modellen är ju en favorit hos mig. Här var det klänningen som kostade ett par hundralappar men behövde och andra sidan inte pröjsa någon frakt.


Fast nu börjar det bli trångt i garderoben så jag måste ta tag i och rensa blanda kläderna. Speciellt klänningarna även om det tar emot. Är ju ingen idé och ha klänningar hängandes som ändå aldrig används. Bättre och kunna fylla på med såna man kommer använda istället. Eller hur?:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: