20 april 2017

Så gött!

Brynäs avgjorde precis matchen med en 4-3 seger! Så underbart det är när HV71 förlorar. Hoppas på en fortsatt sergervåg för Brynäs del.

Samtidigt som jag kollat på matchen har jag passat på att plocka ner alla påsksaker. Rastlös som jag blir ibland så var jag tvungen att göra något när det kliade i kroppen så jag inte kunde sitta still i soffan. Känns så tomt här hemma nu men får fylla ut med lite blommor imorgon som jag tänkt köpa. Det livar alltid upp:-)

Förberett lite inför Leahs födelsedagskalas imorgon med. Hon har bjudit hem kompisar som kommer imorgon kväll. Både Hugo och Leah har varit på kalas som varit på en fredagkväll och det har funkat så bra så tänkte prova och köra samma variant vi med. Tanken var egentligen att vi skulle hyrt en idrottshall och varit i men vi lyckades inte få tag i någon så vi får vara här hemma istället.

Lite trängre, men det ska väl gå:-)

Annars har dagen bestått av jobb men slutade skapligt idag så det var skönt. Även om det bara är en timme så gör det stor skillnad.

Nu blir sängen för min del. Jag är så himla trött så kommer somna som en stock. Hoppas jag.

//Sofie

Inga kommentarer: