21 april 2017

Fredag = Klänning

Så fort jag är ledig så är det klänning som gäller. Kom på det nu idag när jag klädde på mig. I jobbet blir det mest jeans och tröja så väldigt skönt att kunna ha något helt annat när jag är ledig. Jag har klänning ibland på jobbet med men man kan ju aldrig använda (eller ha för många) klänningar för ofta. 


Barnen är iväg skickade till skolan och jag ska alldeles straxt bege mig mot Jönköping. Vi har fått en buckla i bagageluckan som ska fixas till på en verkstad där. En smitningsgrej då vi såg bucklan när vi kom tillbaka efter att ha haft bilen parkerad. Så vi ska få ut det på försäkringen men då är det bara vissa bilverkstäder som gäller så därav att jag måste åka till Jönköping. För vem åker annars dit frivilligt liksom?:-) HVlandet, platsen som gud glömde. Nej jag tycker inte om HV71. 

Sen har jag massa att göra här hemma. Städa, baka, storhandla mat, förbereda skattjakt och annat till kalaset... Ska bli skönt ikväll när kalaset är över känner jag haha. 

//Sofie 


Inga kommentarer: