17 april 2017

Godmorgon annandag påsk!

Vaknade upp tidigt idag. Hade jag fått så hade jag dragit till gymmet men får vänta nån dag till. Bäst att inte utmana ödet så det är något sånt som gör att ögat inte skulle läka bra.

Istället ska jag snart åka och fixa till mina naglar. De ser inte alls roliga ut nu. Jag ska fixa dem den här gången med men sen ska jag göra uppehåll. Man blir lätt beroende av att ha naglarna fina men det är ju inte gratis tyvärr.

Igår hade vi en rätt lugn påskdag. Hannah och Jonas var förbi och hälsade på en sväng. Jättekul och ses! Vi käkade lunch ihop innan de skulle fara vidare hem till Helsingborg. Alltid kul när man lyckas få till och kunna ses sådär lite halvspontant. Den sista tiden har varit väldigt bra när det kommer till att träffa kompisar. Tyvärr är det oftast det som blir lägst prioriterat just nu. Inte för att jag inte vill träffa mina vänner, tvärtom, utan för att alla har så fullt upp. Lite ledsamt faktiskt men alla har ju sitt med jobb, studier, barn, hem, träning och familj. Jag vet ju själv hur våra veckor brukar ser ut.

Men det är verkligen kul när man lyckas se. Det ger en massa ny energi och man bli alltid peppad att det inte ska gå så lång tid till nästa gång man ses:-)

Nehe ni nu ska jag vara på nagelsalongen om 25 minuter och jag sitter i pyjamas och skriver här. Dags att checka ut härifrån nu tror jag allt.

Ha en bra dag alla!

//Sofie 

Inga kommentarer: