30 april 2017

Vilken mardröm

Vaknade upp och hoppades att det bara skulle vara en hemsk dröm, men ack nej. Det visade sig vara sant. Men det gäller ju att se det positivt! HV vann alltså guld igår men idag är det historia, nu siktar vi framåt! Peppar för nästa säsong allaredan:-)

Vi hade annars en jättetrevlig kväll igår när vi var iväg. God mat och många skratt:-) Vi hade det så trevligt så klockan var 01 innan vi var hemma igen. Så idag tog hela familjen sovmorgon vilket var väldigt skönt.


Jag passade på att inviga min nya klänning igår. Kände mig väldigt vårig i den även att vädret snarare påminde om en höstdag. 

Men idag skiner faktiskt solen! Blir en dag att greja ute. Ska försöka få ordning på balkongen och altanen. Kommer bli fint när det är klart. 

Ska bara ta och hoppa ur pyjamasen och ta på mig lite kläder så är jag redo för dagen sen:-) 

//Sofie 

Inga kommentarer: