25 april 2017

Tisdag kväll

Så himla, himla trött jag är! Ska gå och lägg mig bara jag skrivit här. Dagen på jobbet har varit låååång. Inte alls känt mig pigg och då går ju tiden långsammare än långsammast.

Pontus fick dessutom jobba över ikväll så kändes extra segt när vi kom hem och allt verkligen behövdes göras och ingen att få hjälp av. All cred till alla ensamstående säger jag bara. Så segt när både diskmaskin och tvättmaskin piper och vill bli tömda, mat måste handlas, huset ser ut som ett kaos, mat ska lagas, läxor ska göras, tvätt som borde vikas, hund som vill ha mat, katt som vill ha mat, hund som behöver gå ut, katt som bara är jobbig och ska retas med hunden... Ja hela härliga vardagscirkel.

Nu hoppas jag på att få en godnatt. Hoppas ni med får det.

//Sofie




Inga kommentarer: