03 juni 2010

Bilder från gårdagen

Så här kul tyckte Leah det var när vi åkte iväg ut på utflykt igår till Linköping och Valla.
Innan vi träffade upp Hannah sprang jag och barnen in på IKEA och gjorde lite ärenden. Hugo tyckte gungorna utanför var det bästa:)
Hugo rider på en Ko av trä..haha:)
Hannah bär på en Leah som kräks och Hugo kollar på alla fåglarna.
Sen tröttnade Hugo och sprang vidare för att kolla på alla andra djur..
En mysig dag i solen helt enkelt. Tyvärr blev det inte så mycket mer bilder tagna då jag hade fullt upp med en Hugo som sprang överallt och ingenstans. Tur att Hannah var med för att åka själv på en sådan utflykt med Leah och Hugo går inte.. Hannah fick tillexempel springa ifrån en gång för att hämta grejer i bilen. Under den korta tiden hann Hugo försvinna för mig tre gånger på lekplatsen samtidigt som Leah vaknade och gallskrek efter mat. I sådana situationer känner man sig liiite stressad.... Efter Linköping turen hittade jag faktiskt ut från Ryd efter att ha lämnat av Hannah hemma hos sig. Inte dåligt va? Med mitt lokalsinne menare jag.. Sen stannade vi till hemma hos mamma och pappa och hämtade Poker som fått vara där undertiden vi var iväg. Blev kvar ett tag där också då Pontus jobbade över (som vanligt) inget kul att sitta hemma och uggla själv då. Nu skriker mina barn igen så nu ska vi gå ut och njuta av värmen. Ciao!
//Sofie





Inga kommentarer: