07 juni 2010

Måndag och klockan är ett

Vi ska snart iväg och hälsa på Noomí och Emilio. Hugo han sover dock fortfarande så vi tar det när han vaknar. Eller han ligger där nere och hostar hör jag nu... Usch den där rethostan vill aldrig ge med sig. Leah har fortfarande kvar lite hon också men inte mycket som tur är.

Har grejat och donat här hemma idag. Eller försökt rättare sagt. Det går inget bra med två barn som vill ha uppmärksamhet hela tiden. Inlägget nedanför började jag på klockan 8 imorse och ni ser ju när jag tillslut lyckades publicera det. Det är verkligen krävande med två barn. Inte för att det kommer som en nyhet men det är så frustrerande när jag har massa att göra och ingenting blir gjort..har jag tur lyckas jag påbörja det i alla fall haha. Skulle vika vårat berg med tvätt förut men det var bara att ge upp efter att Hugo kastat omkring allt som jag hållt på att vika i en halvtimme och Poker springer in efter att ha varit ut i regn (jo det har regnat lite här idag tyvärr...) och lägger sig på en del av den rena tvätten. Inte kul.

Nu ska jag gå ner till min lilla fia som börjat grymta lite hör jag.

//Sofie

Inga kommentarer: