06 juni 2010

Fullt upp hela helgen

Nu förtiden har man ju absolut ingen tid at sitta framför datorn, skönt det i och för sig men lite tomt känns det när jag kommer efter i alla bloggar haha. Igår hade vi en hel dag iväg. Vi åkte någonstans bortom Skara trakten och besökte ett maskin museum av något slag. Pontus pappa fick det i present en gång och nu hade vi alla tid att åka med honom haha. Det var jag, Pontus, Krille, Sarah, Jocke, Sandra, Leah och Mats och Gunilla såklart. Vi trodde Hugo inte skulle uppskatta bilåkande i flera timmar i värmen så Morbror Erik passade honom hemma hos mamma och pappa. De hade varit och kollat på fotboll och grejer så han hade haft det såå bra där:) Tog en miljon bilder igår men jag får lägga upp det senare för nu har jag massa annat att stå i. Ett sista skolarbete som ska blli klart och sen städa och tvätta. Inget som lockar så jättemycket i värmen men det behövs verkligen.

Ikväll ska vi till Asby. Pontus ska ro och jag och Pontus mamma ska planera lite inför Leahs dop som vi äntligen har tagit tag i haha.

Ha en bra solig söndag!

//Sofie

Inga kommentarer: