12 juni 2010

Pannan puts väck!

Äntligen har vår gamla panna och resterna av ojletanken lämnat våran trädgård! Krille var snäll och kom och hämtade upp det med lastbilen idag. Skönt skönt ser det lite mindre förjävligt ut på tomten haha.

Hade tänkt åka in till stan och se alla studenterna men jag orkar inte böka iväg med alla barnen i det här vädret. Blåst och kallt. Soligt är det men det gör ingen större nytta tyvärr.

Får säga Grattis också till Noomi som fick sin "lilla" dotter igår!!! Gud så kul:) Blev en dag senare än vad jag gissade på, tusan också:)

Nu ska jag dra ett varv med dammsugaren.

See you later

//Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Har sökt på Jessica Sjöqvist och hittade till din blogg.. Om jag förstått rätt har du också blivit bedragen av henne?! Jag tror jag råkat ut för henne, fast hon använt ett annat namn... Jag undrar om du betalade in pengar till henne, och i så fall om du har kvar hennes kontonummer? Jag skulle verkligen uppskatta svar!

Mvh maria_tradera@live.se