18 juni 2010

Pappa är hemma igen

Hugo stod i trappen och ropade "pappa!" med en glad röst klockan halvfem imorse när Pontus kom hem. Som ni kanske förstår så har natten inte bestått av så mycket sömn som den borde ha gjort. Har sprungit upp ur sängen ett flertal gånger. Både till Hugo och Leah. När jag skulle gå ner till Hugo för tredje gången (klockan var väl runt fyratiden) så fick han följa med upp och sova brevid mig i sängen. Ja och Leah också för hon vaknade ju i samma veva och ville bli ammad. Hugo hade kuddkrig i sängen med både mig, Leah och Poker. Roligt och väääldigt uppskatt från alla oss andra:)

Nu står min karl nere vid spisen och ropar att maten är klar. Är han inte för underbar?:) När han kom hem då vid halvfemtiden efter att ha jobbat sen klockan halvnio på morgonen dagen innan så sa han att han var så pigg så han tog hand om barnen så fick jag sova en stund efter min sömnlösa natt. Mer än guldvärd är min kille:) Han åkte till och med och lämnade Hugo på dagis vid sju och sen fick han sova och jag ta hand om Leah och allt annat här hemma. Så Pontus steg upp för en stund sedan och gjorde mat till oss. Så nu ska jag äta innan jag måste in till stan och göra en massa ärenden och sen gå promenad med Poker.

See you later!

//Sofie

Inga kommentarer: