03 augusti 2013

Ansiktsbehandling och Sommaroddtävling

Var väl ungefär vad gårdagen bestod av:)

Var så himla skönt att få ansiktsbehandling! Det ska jag lätt göra flera gånger. Kändes ungefär som hon fick bort ett kilo smuts från ansiktet. Blev som en helt ny människa. Eller mitt ansikte blev i alla fall som nytt:)

Färgade även ögonbrynen och fransarna. Smidigt och slippa sminka sig i värmen. Skönt och få det gjort på salong också. När jag gör det hemma själv blir jag aldrig helt nöjd så att betala lite mer och få det gjort av någon som verkligen kan är toppen. Ska som sagt börja göra det mer. Det är det värt. Borde man göra inför varje sommar.

Blev även "pålurad" ett par produkter som var snordyra. Se om det gör någon skillnad med min hy men det tror jag. Det kändes bra så placeboeffekten om inget annat?:)

På kvällen var vi i Norra Vi och kollade på sommarodd igen. Jättefin sommarkväll!


Barnen roande sig med att bada under damernas rodd. Var så varmt så jag också hade kunnat hoppa i! Härliga sommar:)

Asbys herrar rodde sig till en tredje placering och damerna tog en andra plats. Idag är de final som gäller! Se hur det går då. Om det förövrigt är någon som vill umgås med mig och barnen ikväll så hojta till. Pontus ska på avslutningsfesten med rodden och vi har inget planerat. Kul om vi lyckades få lite sällskap:)

//Sofie




3 kommentarer:

Jennie sa...

Vad för produkter? :)

Zouphie sa...

md om det säger dig nåt? Jag hade inte hört talas om det innan men det verkar vara bra som sagt:)

Jennie sa...

Jag har den rengöringen. :)