02 augusti 2013

Fredag den 2:dra augusti

Fredag idag. Har knappt ingen koll på veckodagarna när man är ledig. Jag är ledig nästa vecka också innan det är dags för jobb igen. Pontus och barnen är lediga ytligare en vecka till så de har det gött:)

Igår hade vi kalas här hemma för 5 åringen. Hugo var nöjd med sin Blixten tårta och alla presenter han fick. Vi tackar och bockar för allt fint! Just nu håller han på och leker med sitt playmobile som han fick.

Jag ska alldeles snart iväg på något riktigt roligt. Jag ska och få ansiktsbehandling! Aldrig fått det tidigare så det ska bli spännande.

Dags å göra mig i ordning å jag fortfarande sitter i pyjamasen. Usch jag har blivit så bortskämd nu den senaste veckan och legat i sängen tills halvnio. Kommer få det jobbigt att vända tillbaka när vardagen är här igen. Men är man ledig så är man! Bara till å njuta:)

//Sofie
En glad 5åring) 

Inga kommentarer: