19 augusti 2013

Sunes jul i augusti

Mina barn gillar julkalendrar oavsett tid på året. Sunes jul är den senaste.  Försökte med Sunes sommar men nej ser ni det ska va Sunes jul. De tycker om Mysteriet på Greveholm också som bekant och även den gamla julkalendern med Pettson och Findus är populär. Är kanske nåt visst när det är flera korta avsnitt? Inte det jag skulle skriva om egentligen. Kom bara å tänka på det för det är två trötta barn som gjort sin första heldag på dagis som sitter bredvid mig här i soffan å kollar på Sunes jul:)

Snacka om att de saknat dagis, de bara sprang rätt in på avdelningen!  Skönt för både dem och mig:) Hugo hade blivit firad i efterskott med så han var så nöjd när de kom hem.

Jag har jobbat hela dagen. Jobbade med Emelie så jobbdagen har gått bra å varit smidig:)

Imorgon ska vi på utbildning med jobbet så får lite sovmorgon då den inte börjar förrän kl 9.

Hann med och träna efter jobbet med. Passande nog hade startbeviset för tjejmilen trillat ner i brevlådan när jag kom hem. Det närmar sig, det närmar sig....

//Sofie

Inga kommentarer: