13 augusti 2013

Zlatan är redo för träning

Påväg till fotbollskolan med Hugo och Leah. De är laddade till tusen där bak i bilen:)

Jobbat idag men slutade skapligt så det var skönt!  Skulle å träna efter jobbet men vad upptäcker jag att jag glömt då? Mitt gymkort och såklart kunde jag inte få komma in å träna utan det. Har ju bara varit stamkund där i några år så lite sur blev jag allt.

Efter mycket om å men blev det tillslut en löprunda tillsammans med PokerFejs.  Pontus brukar springa med honom rätt ofta och det fungerar jättebra.  Men när jag skulle ta med honom ut vrålstrejkade han först innan han gav upp och hängde på. Blev väl ingen rekordtid på den rundan men en löptur blev det i alla fall och Poker var mer en trött när vi kom hem.

Nu blir det fotboll för hela slanten:)

//Sofie

Inga kommentarer: