13 augusti 2013

Du tidiga morgon

Usch vad segt att gå upp så här tidigt! Min kropp är inte van vid det, har ju inte ställt klockan på över 4 veckor och än mindre ställt den så här tidigt! Ändå fick jag sovmorgon idag i och med att Pontus är hemma med barnen även den här veckan.

Jaja kroppen är väl snart inne i de gamla vanliga rutinerna igen även när det kommer till uppstigningstid:)

Har packat väskan för ett besök på gymmet efter jobbet. Gäller ju att kicka igång kroppen ordentligt nu. Om jag hinner det beror lite på när jag slutar. Barnens fotbollskola börjar ju i eftermiddag/kväll också och det måste jag ju följa med på. Hugo ser fram emot en massa sa han igår så det kommer nog bli toppen!

Dags att dra ett varv eller två med tandborsten i munnen innan jag måste åka till jobbet.

Hepp Hepp!

//Sofie

Inga kommentarer: