12 augusti 2013

Lekpark ska det va!

Om barnen själva får välja:) Smidigt med lekparker, speciellt ju större barnen blir. För då klara de av att leka mer självständigt utan att man som förälder skulle vilja klona sig själv då ena ungen ropar att hen vill ha hjälp å gunga å den andre måste ha hjälp upp för klätterställningen.

Nu klara Hugo och Leah att leka så himla bra själva när vi är i en lekpark. Hjälper varandra och får utlopp för all den där energin som alla barn verkar vara fullproppade med. Den energin som man själv önskar att man hade många gånger; )

Jag jobbar kväll idag så passar på att njuta av de sista lediga timmarna lite extra med barnen. Sprang även imorse men gjorde ett stort misstag, jag sprang EFTER jag ätit frukost. Inget jag rekommenderar om man inte tycker om känslan av mat som håller på att komma upp. Fy men men nu vet jag det till nästa gång.

Nu ska jag se hur det går när Hugo ska lära Leah äka linbana. Har en känsla av att mamma kanske bör finnas till hands...

//Sofie

Inga kommentarer: