28 augusti 2013

Glad att jag inte tog tid

I förrgår när jag sprang skrev jag ju att det var synd jag inte tog tid på rundan då det kändes så bra. Idag kan jag säga att det var precis tvärtom. Kändes mer bra att jag skippade tidtagning på rundan. 5 kilometer som gick i slowmotion kändes det som. Herre min gud så segt. Kanske kan ha sin förklaring i en natt med dålig sömn och en dag med jobb?

Leah har fortfarande sina koppor på kroppen och Hugo var inte välkommen till dagis heller. Precis som jag trodde. Och inte det att det är fel men gud vad ska jag underhålla mina barn med om dagarna när de inte får träffa några andra barn eller gå på dagis men har samma energi precis som vanligt?

Idag var svärmor snäll och ställde upp som barnvakt så både Pontus och jag kunde jobba. Imorgon har jag kvällspass så då löser det sig bra som tur är.

Nu ska jag hoppa in i bilen och åka och hämta mina små. Pontus ska spela fotbollsmatch ikväll så vi blir själv hemma. Se vad vi sysselsätter oss med.

//Sofie

Inga kommentarer: