11 augusti 2013

Tråkväder!

Idag har väl inte vädret varit för roligt?  Regn, sol, åska, lite mer regn..hej huvudvärk! 

Kom i alla fall ut på en promenad med PokerFejs i eftermiddags.  Varmt väder med regnskurar, hur klär man sig bäst då? Jo i jeanskjol, gympaskor och så regnjacka. Tjusigt värre:)

Usch min sista lediga dag idag. Imorgon börjar allvaret igen. För min del. Pontus har semester en vecka till så han å barnen är lediga lite längre. Är inte alls pepp på massa jobb men det känns säkert bra när man väl är inne i det igen.

Min första jobbvecka är rätt lugn så jag ska nog reda ut den:)

//Sofie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va har ni haft åska? Jag som varit ute hela dan o kört bil har inget märkt;) kram emme

Zouphie sa...

Ja på eftermiddagen mullrade det men var rätt långt bort, som tur var kom den aldrig här över:)