29 juli 2024

Fredagen som var

Nu är det dags att börja blogga ikapp lite igen. Dags att gnugga hjärncellerna och komma på var jag ska skriva om fredagen. Vad hände då? Jodå, det ska jag berätta! 


Fredagskänslan infann sig på riktigt igen för första gången sedan semestern. Även att resten av familjen varit lediga så kändes det skönt med stundade helg. 


Fick förfrågan av en jobbarkompis som har semester om vi skulle luncha ihop. Vi har gått om varandra helt i sommar så det var jättekul att ses! 


Åt libanesisk buffé som var så jäkla god. Blev rätt mätta så att säga. Väldigt trevlig med en lunch på vift. 


När jag stämplat ut för dagen sen drog jag till stan för en AW med denna bönan: 


Vi går också om varandra helt med våra semestrar men vi lyckades allt klämma in en dejt! 


Jag var fortfarande mätt efter min lunch så Hannah åt och jag drack :-) 

Blev sittande en bra stund och hade det väldigt trevligt. Hann även med en runda i butikerna innan de stängde. Var inne på Indiska där både Hannah och jag hittade varsin klänning. Hannahs var på REA och det var inte min så jag tänkte inte handlat den men så hade de ett sommarerbjudande med 20% på valfritt plagg så då blev det ett köp även för min del. Typ REA ju. 


En trevligare typ av fredag helt klart. Perfekt inledning av helgen! 




//Sofie 


Inga kommentarer: