30 juni 2008

Då var denna dagen slut..

Ikväll så var jag och Pontus, och Poker såklart, hos P:s mormor och åt middag vilket alltid är lika trevlig:) Nu är även hotell och allt bokat till faluresan så det känns skönt. Det blev två nätter på Scandic, haha jag och Pontus bor nästan alltid på Scandic när vi sover på hotell. Inte för att det är så jäkla ofta vi bor på hotell men ändå. Det är ju som Pontus sa: där vet man ju vad man får för pengarna:-) Var hos barnmorskan också och allt såg bra ut med bebisen!! Känns underbart att veta att den lilla krabbaten har det bra där inne i magen:-) Annars kom jag just hem från att ha handlat lite, alltid ute i sista stund som vanligt..Kvantum stänger 22.00 och jag kom in där typ 21.45:P Men nu så är det mat i kylen igen. Men fan vad dyr maten är!! Ica är ju i och för sig inte den billigaste matkedjan men ändå.. känns lite tråkigt att man alltid måste kolla på prislappen innan man handlar, och då är det mat jag talar om och inget annat. Tycker ju inte att mat ska behöva bli en klassfråga det också...men vi får väl se vart det leder någonstans:P

Haha hör på sporten i bakgrunden och de pratar om nytt rekord på 100 meter för män.. undrar hur mycket olovliga medel han har i kroppen? Ja jag vet jag är en pessimist men de är ju ofta dopade tyvärr.. Och jag måste ju säga GRATTIS SPANIEN!! Eller egentligen är jag bara sååå glad att det inte var Tyskland som vann, tål verkligen inte Tyskland... men Spanien förtjänade ju sin vinst då de har varit bra i hela EM, mer än vad man kan säga att Sverige var..hmm jaja nu är det OS att se fram emot, hoppas det går bättre där än i fotbolls-EM. Nu ska jag ta och duscha å sen krypa till sängs.

Inga kommentarer: