14 maj 2009

Då sitter jag här igen

Denna dagen har gått lika fort som alla andra dagar:) Fullrulle. Pontus har varit iväg idag så då tog jag och pojkarna oss en tur in till Boxholm till mor och far. Först var vi nere på torget då det var torgdag där, rikigt trevligt faktiskt. Sen gick jag på promenad med Poker medan Elin passade Hugo. Och efter lite matning och sånt så åkte vi och besökte Cissi och Theo, och Ebba såklart hon var ju också hemma:). Rikigt kul att ses de är ju så goa ihop barnen, de "leker" rikigt bra tillsammans. Sen nu kom vi hem för en stund sedan och nu ska Pontus iväg på rodd igen och eventuellt tar han Hugo med sig så jag kan åka och träna idag med, vore skönt känner jag att få svettas lite:) Får se hur bra det går för vi har ätit precis också och det brukar ju inte vara sådär jättebra precis innan man ska träna men men. Annars så har jag inte så mycket att skriva..Får återkomma när jag har det helt enkelt:)

En bild på Hugo i badhuset från igår
Copyright!

//Sofie

Inga kommentarer: