21 maj 2009

Kristi Himmel

Intervjun igår gick bra, lätt som goda möjligheter till jobb där men han kunde inget besked ge nu utan han skulle återkomma om ett par dagar. Så den som lever får se:-) Annars så har jag haft en mycket slapp förmiddag och det har varit såå skönt!!! Längesedan jag hade det känner jag. Pontus är ute och grejar med veden så jag ska snart ta och göra honom sällskap. Sandra kanske kommer ut en sväng sen och då har vi ju någon som kan passa Hugobus undertiden:-) Igår när jag kom hem från intervjun och det så åkte jag och tränade och när jag kom hem igen så var alla mina pojkar också hemma, så trevlig:) Hugo var dock på ett jäkla humör sen under hela kvällen. Pontus åkte iväg och rodde så jag var ensam hemma med pojkarna och det var kämpigt...Speciellt eftersom Pontus eldat i pannan så in i norden! Det kändes som vi bodde i en bastu, jag skojar inte! Så varmt! Hugo var jättetrött men kunde ju inte osomna i den värmen, så han fick vara upp och leka lite naken och det tyckte han om. Hugo blir ju varm så lätt så när jag tog upp honom ur sängen så var han genom svett, stackars killen.

Nae nu måste jag få lite gjort här. Hoppas alla får en bra helgdag:)

//Sofie

Inga kommentarer: