19 maj 2009

Systembolaget

Åhh så smart jag är ibland! Igår när jag skickade ut alla mina jobbansökningar så använde jag mig av ett "personligt brev" som jag skrivit tidigare, jag skrev ju om det så det skulle passa in på det jobbet jag sökte då men jag använde ju samma dokument. Bara det att det dokumentet hade jag ju döpt till "systembolaget" för det var det "personliga brevet" som jag skrev när jag sökte sommarjobb dit. Så nu när jag bifogat den filen till de andra jobben så är ju de ju döpta till "systembolaget", såå smart Sofie! Men det verkar bara vara en som reagerat på det än så länge så jag hoppas att det är en såndär detalj som man inte lägger märket till. Har fått svar från flera stycken att de tackar för ansökan och kommer höra av sig framöver om eventuell intervju etc. Fast så var det ju en som hade lagt märket till det konstigt döpta dokumentet och skrivit: "Sorry men det här är inte systembolaget som söker personal..."

Så typsikt bara för jag var supernoga och kollade igenom texten och allting flera gånger om och så glömmer jag döpa om dokumentet. Tacka vet jag när man ska skicka in ansökningarna manuellt haha:-) Blodin som sagt:) Men men jag har ju redan fått en intervju att gå på så jag hoppas inte "systembolaget" ska förstöra det haha.

//Sofie

Inga kommentarer: