18 maj 2009

På promenad med sitt babygym

I väntan på sin gåvagn som Hugo ska få av sin farfar så är han ute och går med sitt babygym haha. Så söt han är prinsen min:) Vi är i Boxholm idag hela familjen och hälsar på. Vi har fått god mat och vi har precis ätit lite rabarberkaka också:) Men det kan jag vara värd efter ett hårt pass i gymmet imorse plus att Pontus, jag och Poker var ute och gick i över en och en halv timme i skogen förut:P Maria tittade just förbi en sväng också så vi hann prata lite iallafall, får ses någon annan dag när vi har lite bättre med tid. Nu sitter vi och kollar på Ronja Rövardotter på 4film, åhh vad jag älskar Astrid Lindgrens böcker och filmer! De är ju såå bra:) Det ska Hugo få kolla på hur mycket han vill sen när han blir lite större. Nu ska jag var lite social av mig innan det bär av hem till Ljungsäter igen.

//Sofie
Hugo på promenadHugo och faster i farmor och farfars kök igår




1 kommentar:

Noomi sa...

heej!

jaa, jag brukar faktiskt oxå mäta oså.. men det hände inget med måtten heller :S buhhu.. =(
men men, har bestämt mig för o köpa träningskort nu.. funderade ju på nautlius, typ månadskort till o börja med.. men såg på deras hemsida att de minsta man kunde köpa var 4 mån, om mvar student.. lite dåligt tycker jag.. vet du om man kan köpa månadskort även fast de inte står där??

Annars allt bra med er??
Kramar