13 maj 2009

Dagarna flyter på

Denna dagen har också haft ett högt tempo:P Jag var och tränade tidigt imorse, bra Sofie!!:) Sen när jag kom hem så var Pontus ute och grejade med veden och Hugo sov såå sött i sin vagn brevid. Jag hann precis duscha och sätta på tevattnet till min frukost innan Hugo vaknade, tajming som alltid. Sen har jag städat och dammsugit hela huset och lagat mat har jag också hunnit med. Nu snart så ska Hugo och jag iväg och bada med gänget från "familjekällan". Sen efter det så ska vi ute till Asby och äta lite och sen är det rodd för Pontus del. Jag hoppas hinna skriva klart och skicka iväg några papper angående dolda fel och avloppet också idag. Har försökt få klart det hela veckan så nu måste det verkligen bli klart!

Förresten så ringde Pontus chef idag (han ska ju vara ledig i 2 veckor och jobba 1 vecka och sen vet han inte mer Pontus...) men han klarade sig visst bara 2 dagar utan honom på jobbet så han ska få jobba imorgon också. Är ju bara att tacka när jobb erbjuds men är det inte lite konstig att han vill ha Pontus uppsagd när han ringer bara efter 2 dagars ledighet?

Nej nu måste jag packa väskorna och sen bär det av till simhallen, igen för min del denna dag:)

//Sofie

Inga kommentarer: