24 maj 2009

Söndag- Veckans sista dag

Denna morgon har jag hunnit med att träna, göra mina situps, pussa på alla mina favorit pojkar, duschat och jag har precis ätit frukost:) Nu ska jag bara klä på mig och sen ut i trädgården och röja undan allt det som Pontus fällde ner igår, träd och buskar ligger överallt på vår tomt nu. Hoppas att det blir lite finare iallafall när de är väck.

Igårkväll så kom Sarah, Krille och Äzca ut hit så vi gick på långpromenad i skogen, vi var ute i över två timmar och gick. Sen hade vi det lite slappt framför TV:n och vi lyckades faktiskt se slutet på 3 filmer, woho! Nej nu måste jag börja göra det jag ska göra för annars vaknar väl Hugo snart och ingenting är gjort av det som ska bli gjort idag. Är Hugo vaken så blir det genast lite annat att pyssla med:P

//Sofie

Inga kommentarer: