02 maj 2010

2 Maj

Godmorgon:) Eller god förmiddag känns det som jag vill skriva då jag varit uppe ett bra tag redan.

Hade ni en bra första maj igår? Vad stod det på plakaten?:-) Här hemma så gjorde vi inte så mycket. Eller Pontus tog med sig Hugo och Poker till båtbygget på morgonen så jag och Leah hade mysstund för oss själva. Passade på att städa av lite och förbereda maten tills på kvällen. Sen åkte vi hem och hälsade på mamma en sväng. Fick god mat som vanligt:) Åkte hem på eftermiddagen när Pontus och de andra pojkarna kom hem. Sen på kvällen så fick vi besök som sagt av Emelie, Dennis, Tina och Eddie. Mycket trevligt! Trevligt att kunna ses sådär ibland. Hugo var på G hela kvällen men sen blev han trött och somnade. Leah däremot hade förmodligen magknip för hon var inte lika nöjd. Men jag ska inte klaga då vi fått sova flera timmar i sträck ändå inatt. Hon sov dock mellan oss så jag har lite ont i kroppen nu. Är livrädd för att rulla på henne eller något sådant i sömnen så jag sover väl inte helt avslappnat precis:P

Nu idag (bara för att det är så fint väder ute) så måste jag göra en massa skolarbete! Tänkte gjort lite igår men då fick jag aldrig aslet ur om jag säger så...

Ha en bra söndag!

//Sofie

1 kommentar:

Emelie sa...

Tack så jättemkt för igår..maten var jättegod o lill-tjejen jättesöt! Vi ses väl snart igen:)
Kramar