19 maj 2010

Sitter och pluggar

Ja då sitter jag här igen och ska plugga..Jag har faktiskt varit duktig och pluggat redan i en timme så jag behövde ett lite bloggavbrott haha. Massa som ska göras, har som plan att få det mesta klart nu i veckan så jag kan börja läsa ordentligt till ett prov vi har i nästa vecka. Ska till skolan också en sväng både på torsdag och fredag. Förra veckan hade vi egna studier hela veckan lång så då var det bara hemmalugg, så nu känns det skönt att få komma till skolan och träffa alla igen:)

Pontus är ute och klyver ved, Leah sover så gött brevid i sin vagn. Haha knasungar vi har, Hugo var också så att han älskade/älskar att sova när det väsnas omkring honom, Leah är likadan hon:) Nej åter till böckerna/papprena. Får se om jag skriver mer här senare under dagen. Måste köpa batterier till min (Sandras) kamera också så jag kan knäppa lite bilder. Har varit dåligt med det den senaste tiden.

//Sofie

Inga kommentarer: