14 maj 2010

Fejar och grejar

Borde plugga men när jag skulle göra det förut så somnade jag..skit också. Och nu är Pontus iväg till soptippen, han tog Hugo och Poker med sig som sällskap så det är bara Leah och jag hemma nu. Försöker få henne att somna på armen så det tar lite tid att skriva. Hon tycker verkligen inte om att ligga själv när hon är vaken. Hon ska vara i famnen och helst ska vi gunga på henne och klappa henne på rumpan. Då är hon nöjd våran lilla sessa.

Jocke var på besök förut en sväng. Var meningen att Cissi skulle komma och hälsa på tillsammans med Ebba och Alma också men tyvärr ville inte deras bil starta så de kom inte iväg. Bestämde att vi skulle ses någon gång i nästa vecka istället.

Och snart får vi besök igen då familjen Liberg var nyfikna på Leah:) Hugo lär bli glad att få träffa Alice och Tilda. Älskar att de ägnar honom all uppmärksamhet haha.

Nu ska jag greja lite här för jag har lyckats få Leah att sova, yes:)

//Sofie

1 kommentar:

Linda Olsson sa...

Men oj, GRATTIS! Jag har missat att Leah kommit till världen! Bara tre dagar efter Kean ju! :D

Ja, det är lite marigt med amningen, men nu verkar det funka bättre igen, utan dropparna tillochmed, så vi kör ett tag till. :D

Hoppas allt är bra med er!
Kramar