13 maj 2010

4 kilometer

Klarade av hela 4 kilometers rundan igår när jag sprang tillasmmans med Sandra. Känns bra med tanke på att det bara är 3 1/2 vecka sedan Leah kom till världen. Så från och med nu är onsdagar våran springdag. Sandra ska springa tjejlidingöloppet (det är milen långt) så jag ska ha som mål att kunna vara med jag också. Har ju sprungit den sträckan förr så helt omöjligt ska det inte vara. Känns som ett rimligt mål.

Annars så är vi ute hos Pontus föräldrar idag. Han har hjälp till med deras båt och jag har pluggat, eller jag pluggar. Var bara tvungen att ta ett liitet avbrott för att orka vidare. Fan vad lång tid allting ska ta, eller så är det för att jag alltid tror att jag ska lyckas göra det på kortare tid än vad det egentligen tar:)

Hoppas alla får en bra långhelg nu. Kanske någon som ska på bröllop? Brukar ju vara giftar tider nu den här tiden på året:-)

//Sofie

1 kommentar:

Tessan sa...

Ja, tiden går verkligen undan när man har barn tycker jag. Så snart sitter jag där med bebisen och tänker tillbaka på tiden som är nu :)

Ne vi ska inte ha kvar någon utan alla ska få nya hem. Det räcker med en katt, för i detta område har nästan alla katt. Så det är lite många katter. Så jag ska njuta av de små nu när jag har dem :) Är ni intresserade så finns det fyra att välja mellan :)