10 juni 2014

London Baby!

För att citera Joey i "vänner":-)

På fredag morgon bär det av till London för en weekend för mig och Pontus.  Bröllopspresent från Pontus syskon med familjer plus moster,mormor och kusin om jag kommer ihåg rätt.

Pappa har varit här och lämnat av väskor vi ska få låna och även en liten resehandbok om London. Om någon har bra tips om något vi bara inte får missa att göra när vi är där så lämna en kommentar för tusan:-)

Jag har varit där en gång innan tillsammans med Jenny men det var några år sen nu. Tror det var året jag fyllde arton så åtta år sen är det. Fan vad tiden går!

Ska bli roligt å åka iväg en sväng. Det är Pontus och min första resa utomlands tillsammans bara han och jag. På tiden att det blir av:-)

//Sofie

1 kommentar:

Hannah sa...

Filma allt och köp en likadan hatt som Joey! :D

Vi får bli bättre på det där med telefonmaraton igen, som förr :)