09 juni 2014

Måndagen gjord

Vilket underbart väder det varit idag! Värsta sommarvärmen:-)

Barnen var på dagis idag för första gången sen förra måndagen. Var lite segt att få upp dem i morse men jag ska inget säga då jag var halvt död jag också.

Jobbardagen gick i alla fall fort och jag hann även uträtta lite ärenden på rasten också. När Pontus kom hem från sitt jobb sen drog Leah och jag iväg för lite matshopping. Pontus och Hugo grillade god kyckling som vi åt när vi kom hem igen. Älskar sommaren och när man kan sitta ute och grilla mat en helt vanlig sketen måndagkväll:-)

Hunnit med ett maraton i telefonen också med Hannah. Välbehövligt:-)

Ska försöka knåpa ihop ett litet inlägg om vår fina bröllopsdag också. Hörde med Magdalena idag och hon skulle skicka över bilderna  imorgon så då kan jag visa upp lite mer från våran dag.

Imorgon är det jobbardags igen och klockan ringer så där jobbigt tidigt men men nedräkningen har börjat. Min semester börjar faktiskt redan på fredag men mer om det i ett annat inlägg.

//Sofie 

Inga kommentarer: