28 juni 2016

En fullspäckad ledig dag

Varit ledig dag, min lediga dag den här veckan. En väldigt bra ledig dag får jag ändå sammanfatta den med☺

Varit och storhandlat mat på City Gross. Pontus och jag fick lite egentid ihop och handlade mat tillsammans. Vet inte när det hände sist. Sen åkte vi till mamma där barnen var och även Elin å Minna. Mysigt och få träffa dem igen efter deras semesterresa. Krama och pussa på Minna❤ 

Hugo har fotbollsskola den här veckan ju (landslagets fotbollsskola) och Leah ville vara kvar hos mormor så vi fick åka hem själva Pontus och jag. Vi packade upp matvarorna och sen...somnade vi i varsin ände av soffan. Trötta föräldrar som njuter av tystnaden hemma☺

Var sen en sväng och träffade Tina innan det var dags för en träff med gamla jobbgänget. Så roligt då vi lyckats hålla i och träffas med jämna mellanrum. Ikväll var vi på ute på en restaurang och åt. Det var jättegod mat och vi pratade på om allt och inget.

Nu blir det slappande framför Morden i Midsomer (är ju tyvärr ingen fotboll och se ikväll). Märks att jag sov en stund förut idag för är inte alls trött. Tur jag jobbar kväll imorgon☺

//Sofie


1 kommentar:

Jennie sa...

Vad fin du var/är! Loppisat klänningen?