30 juni 2016

Näst sista passet innan semestern

Är nu avklarat. Imorgon kör jag 7-14 sen stämplar jag ut för 3 veckor. Ska bli så skönt!

Jag fick denna fina av en jobbarkompis. Vi har jobbat de flesta av våra pass ihop och idag var det sista gången vi sågs innan jag går på semester. För sen när jag är tillbaka igen då har hon semester och när hon är tillbaka ja då har jag börjat på mitt nya jobb. Blir lite konstigt så i semestertider. Halva arbetsgruppen kommer jag inte se mer även att jag har några veckor kvar att jobba sen efter min semester.

Jag blev i alla fall väldigt glad över gesten, kommer sakna mina jobbarkompisar! Vi har varit en bra grupp❤

Annars så hann jag med den där städningen idag som jag inte hann med igår innan jobbet. Skönt när det är gjort och jag kan börja semestern utan ha sånt som måste göras.

Ska se klart Portugal-Polen matchen nu innan jag ska sova☺

//Sofie


Inga kommentarer: