24 juni 2016

Midsommarafton och 2016

Då var snart årets midsommarafton slut. Haft det riktigt bra men är riktigt trött.

Jag jobbade idag till klockan 14 men så fort jag slutade åkte jag hemåt för att göra mig i ordning för att fira midsommar.

Vädret har ju varit soligt och varmt idag men luften? Det kändes som syret försvann och man bara väntat på att det skulle braka loss. Det gjorde det inte tyvärr men framåt kvällen blev det bättre luft så det var skönt.

Vi har varit över hos Emma och Per. Haft en riktigt bra midsommarafton. Spelat kubb, ätit gott, druckit gott och barnen har lekt som tokar. Sprungit i vattenspridare och kört med bilbana, bland annat. 

Jag och Hugo var först med att kasta in handdukarna ikväll. Jag gick upp tjugo över fem imorse och Hugo typ samtidigt så vi var rätt trötta. Hugo somnade så fort han la huvudet mot kudden och jag ska snart göra detsamma.

Hoppas ni alla andra också haft en bra midsommarafton☺

//Sofie


Inga kommentarer: