15 juni 2016

Godkväll lilla blogg!

Full rulle även denna lediga dag. Simskola blev starten även denna dagen. Barnen hade fått träna på en del nytt så de tyckte det var kul☺

Har även träffat Cissi med barnen idag en sväng. Så kul och ses, går alldeles för långt mellan gångerna! Massa prat blev det och vi åt även lunch ihop.

När vi kom hem därifrån var det sen eftermiddag och jag tog tag i kaoset vi lämnade efter oss på morgonen när vi stressade iväg. Pontus har jobbat sent idag så mamma var gullig och kom och var barnvakt så jag kunde få köra ett spinningpass ikväll. Så roligt och så svettigt! Kändes i rumpan att det var några veckor sen sist jag spinnade. Fick så ont!

Mamma hade även lagat fläskpannkaka som bara var till och hugga in på när jag kom hem. Så underbart! Älskar fläskpannkaka. Och mamma som var snäll och lagade till den☺

Grejat och styrt med lite annat nu ikväll men stänger ner det nu och ska ägna mig åt matchen mellan Albanien-Frankrike innan mina ögon stängs för natten.

Fick förresten träffa denna going en sväng idag. Världens bästa Minna som i dagarna ska till och åka utomlands med sina föräldrar. Vilket innebär att moster inte får se sin favorit på nästan 2 veckor! Hur ska det gå? Tror helt ärligt inte det gått så lång tid nån gång mellan gångerna vi setts sen hon föddes.

Mosters lille Michelingubbe❤

//Sofie


Inga kommentarer: