20 juni 2016

Inte helt okej

Jag känner mig inte hundra i kroppen ikväll.  Skulle tränat men hoppade det då jag inte vill bli sjuk. Hoppas inte det är nåt utan försvinner över natten.

Pontus har fotbollsmatch så barnen och jag har varit själva ikväll. Lyckades med en sån mysigt läggning. Trodde jag aldrig innan då de var superspeedade och allmänt jobbiga. Men ibland kan det vända. 

Tror de var rätt trötta. Lek med grannbarnen och sen både haft simskola samt inskolning på fritids idag. Leah var så nöjd. Hon längtar redan tills på onsdag då hon ska dit igen.

Jag invigde en ny klänning idag som jag fyndade på H&M i förra veckan. Älskar sommaren! Har inget annat än klänning på mig den här årstiden. Byxor är bannlysta☺

Nu ska jag se klart Morden i Midsomer. Japp ikväll blev det inte fotboll. Började kolla på det här och måste se hur det slutar. Resultatet av fotbollen lär jag få reda på ändå sen. Typ omöjligt att undkomma dagar som dessa. 

//Sofie


Inga kommentarer: