23 juni 2016

Lycka som kan köpas för pengar

Det sägs att lycka inte kan köpas för pengar men jag köpte mig tre nya klänningar idag på rean och visst känner jag mig lycklig☺

Så fina alla tre, är så nöjd! Blir kanske till och inviga en av dem redan imorgon på midsommarafton.

Det har gått i ett idag. Upp tidigt för att åka till simskola och sen har det bara rullat på. Tränat och gjort ärenden på stan och lämnat av Leah på dagis för sista gången någonsin. Usch så ledsamt! Kommer sakna deras dagis och personalen som jobbar där så mycket. Vi har ju följts åt enda sedan Hugo skolades in som 1 åring och nu är det alltså slut.... Fick kramar av dem alla och de sa också att de skulle sakna att inte ha oss på förskolan längre. Känns ju skönt att höra så de inte tyckt tvärtom☺

En ny epok börjar. Leah har varit på inskolning på fritids hela veckan och hon stormtrivs så det känns jätteskönt. De är så stora nu båda mina barn att de går i skolan och har lämnat förskolan bakom sig. Galet så fort tiden går. Som ni kanske vet☺ 

//Sofie


Inga kommentarer: