13 juni 2016

Kom igen Sverige!

Sverige möter Irland i premiärmatchen i EM! Laddade till tusen här hemma. Eller ja Hugo har somnat och Leah är övertaggad. Zlatan är guden här hemma. Typ☺

Den här dagen har gått i ett verkligen. Jobbade och direkt efter jag slutat där bar det av till läkarbesök. Tog tag i och bokade tid angående att jag blöder näsblod så ofta. Resultat av besöket? 300 kr fattigare skulle jag sammanfatta det hela med. Ännu en gång som jag får träffa en läkare som pratar så dålig svenska. Säkert en jätteduktig och kompetent läkare men förstår vi inte varandra är det väldigt svårt att kunna få nån hjälp. 

Fick utskrivet en slags spray till näsan som jag ska prova i alla fall. Se om det ger nåt.

Efter det var jag och körde ett pass på gymmet och sen blev det mathandling. Kom hem och telefonen ringde så blev sittandes i den tills det var dags för middag och fotboll och ja ju väntar vi på att andra halvlek ska sätta igång!

Heja Sverige!

//Sofie


Inga kommentarer: