04 juni 2016

På sjön

Efter lunch vände vädret och vi bestämde oss för att ta en tur med båten ändå. Vilken tur att vi gjorde det. Vädret har varit toppen☺

Vi hittade en ledig plats vid en ö där vi ligger. Helt ensamma och har det lugnt och skönt. Barnen och Pontus premiärbadade från den nya badbryggan på båten. Jag är rädd att bli dålig i halsen igen så jag hoppade över det men de andra badade för fullt.

Fiskat har vi gjort med och jag har plöjt igenom ett par tidningar jag köpte med mig. Vi gjorde tacos som vi åt för en stund sen och nu bygger barnen koja medan jag sitter på en klipphäll och bloggar. Konstigt nog funkar nätet här så det är trevligt att kunna kika in här och skriva. Annars är det skönt att bara låta allt sånt va och bara umgås och göra ingenting☺

//Sofie


Inga kommentarer: