26 juni 2016

Träning och regn

Ledig söndag och det märks. Hela familjen har gått in i semestermood känns det som. Det började regna här precis (det här brukar jag aldrig skriva) men så skönt! Varit så kvavt och klibbig värme de senaste dagarna. De behövs regn och ja även lite åska för att få ur det här som är i luften. 

Jag drog till gymmet förut och trodde det skulle vara lugnt med folk där. Jag hade fel. Tror alla med gymkort var där och tränade. Jag kunde ju köra mitt pass ändå bara att det blev ännu varmare i lokalen när det var så många. Ac:n hängde inte med.

Resten av den här söndagen blir lugn. Krille med barnen kom precis förbi en sväng. Krille ska hjälpa Pontus med forden. Den gick inte igenom besiktningen och frågan är om det går att laga det som är fel eller om vi måste införskaffa oss en ny (annan) bil. Känner verkligen inte för det men vi är beroende av att ha två bilar så ja går det inte laga har vi ju inget annat val tyvärr... vi får se vad domen blir!

//Sofie


Inga kommentarer: