17 juni 2016

Jobbhelg väntar

Usch så segt! Ska åka och jobba alldeles straxt. Känner inte ett skit för det speciellt inte när Sverige ska börja spela match samtidigt som jag börjar...

Men men på söndag kl 16 har jag gjort min sista jobbhelg innan semestern och sen är det bara en jobbhelg kvar innan jag säger bye bye till dem helt och hållet☺

Idag har vi varit på simskola igen och sen mest varit hemma och grejat. Vi gick ut och plockade två buketter blommor som vi åkte upp med till barnens gammelmormors och morfars grav. Leah tror gammelmormor blev jätteglad för blommorna. Det blev hon alltid när hon levde och hon och Hugo hade plockar blommor till henne❤

Barnen plockade även varsin bukett som som ställde hemma på bordet och så tände de varsitt ljus. Äzca (barnes kusiners hund) dog igår. Jätteledsamt för oss alla. Äzca var inte alls gammal när jag och Pontus träffades så hon har verkligen alltid varit med. En sån fin schäfer var hon❤

Hugo och Leah undrade när det var begravning för henne men när jag förklarade att man inte brukar ha någon traditionell begravning för hundar så plockade de varsin blombukett och ställde på bordet samt tände varsitt ljus till henne istället.

Nu ska jag sminka fejset och sen åka mot jobbet. Heja Sverige!

//Sofie


Inga kommentarer: