23 april 2010

En lugn natt

Har fått sova bra inatt så nu känner vi oss någorlunda utvilade igen:) Ska snart ner till BVC och väga Leah. Hoppas att hon har gått upp något i vikt sen igår så att det inte har gått ner. Hon borde ha gått upp med tanke på hur mycket hon åt inatt. Som en liten häst åt hon:) Somnade så fort hon ätit klart så mätt och belåten var hon så det var ju bara bra. Fick mamma och pappa sova lite.

Pontus mamma kommer förbi här en sväng snart också. Hon hade bakat bröd till oss och det tackar vi ju inte nej till att få. Ska försöka få lite skolarbete gjort här också sen. Pontus skulle ta med sig alla ut på en promenad här så då kan jag passa på när jag får sitta lite ifred här hemma. Vet inte om min rygg tycker jag ska göra det då den har total strejkat sedan lillfia tittade ut i söndags. Får så ont i hela korsryggen när jag sitter lite förlänge och speciellt framför datorn. Men men får jag bara dessa uppgifter inlämnade så kan jag pusta ut:) Ja ett tag i alla fall innan jag måste ta i tur med det andra arbeterna som ligger och väntar:P

Nu ska jag klä på mig och sen bär det av till BVC!

//Sofie

Inga kommentarer: