09 april 2010

Själv hemma en stund

Denna dagen har både Hugo och jag tagit ledig:) Inget dagis för Hugo idag i alla fall. Tyvärr vaknade Hugo tidigt och ville inte somna om under morgonen fast han var dötrött. Gick och gnodde sig i ögonen men så fort jag skulle prova att lägga honom i sängen protesterade han. Han gick till och med och la sig på vardagsrumsmattan och halvsov med duken från soffbordet som täcket, men inte skulle han sova i sin säng inte!:) Men efter att ha suttit och kollat på ett sånt där "ring in och säg rätt ord" program i fem minuter så somnade han som en stock haha. De är verkligen så dåliga de programmen. Förstår inte folk som sitter hela förmiddagarna och bara ringer in på sånt.

Mamma och Erik var förbi med lite lunch nyss också och det uppskattas ju alltid. Erik tog körkort här i veckan så han tar varje chans han får att köra bil:) Han skulle åka och hämta ut kortet nu också så det var ju lite stort för honom:) Själv håller jag på att somna sittande här. Hugo och Poker fick följa med mamma och Erik hem en stund så jag skulle få vila i fred ett tag här. Så jag ska lägga mig och läsa lite nu och bara ta det lugnt innan jag ska åka och hämta pojkarna mina igen:-)

//Sofie

1 kommentar:

Hanna sa...

En del förstår man sig bara inte på :)

Kram