13 april 2010

Vinnarskallar och gratualtioner

Börja med att säga Grattis till Elin som fyller idag! Tyvärr kunde vi ju inte komma och fira men vi får ta det en annan dag:)

Sen till alla er som gillar Joel Kinnaman: Kolla in "vinnarskallar" på barnkanalen:) Fick en glad överraskning när jag satt och slökollade på TV med Hugo tidigare:P Haha så roligt när man hittar gamla filmer/serier med olika skådespelare. Vissa är sig mer lika än andra:)

Hugobus han ligger och sover nu i alla fall. Han har varit på ett glatt humör ikväll så jag hoppas innerligt att det får hålla i sig nu!! Orkar inte torka fler spyor och bajsblöjor känner jag. Tycker ju så synd om honom och ingenting kan man göra förutom att torka rent och trösta. Alla våra handdukar är i tvätten nu mer.. Har fått klä in hela soffan och allt så att det inte ska komma några spyor där. Det är ju inte så lätt att kontrollera när han spyr. Det bara kommer så att säga. Så tvättmaskinen den går för fullt där nere i källaren. Har hunnit dammsuga och städa av lite här hemma nu under kvällen så det inte känns helt som en sjukstuga vilket är skönt.

Bebisen bökar och stökar som aldrig förr där inne i magen. Trång är nog bara förnamnet. Hoppas bara den vill stanna där inne ett tag till (den meningen trodde jag aldrig att jag skulle skriva när jag gått så här långt haha). Hugo måste få bli frisk först. Usch jag skulle må jättedåligt av att behöva åka från honom när han inte är frisk. Lämna honom när han mår så dåligt och sen dyka upp med en bebis, det skulle väl ge honom värsta chocken. Men vi får väl se, inget vi kan styra över.

Nu ska jag nog göra mig en fruktsallad. Pontus är iväg på äventyr tillsammans med Poker så jag känner mig lite ensam. Får ta och sätta mig framför TV:n och äta lite gott då hihi:-)

PS: Bilder har uteblivit lite väl mycket nu i bloggen tycker jag men tyvärr får jag inte datorn att vilja ta emot minneskortet när jag sätter i det...Tror det är våran dator som är knäpp. Orkar tyvärr inte ta tag i de nu bara. Det får vänta.

//Sofie

Inga kommentarer: