29 april 2010

Rubrik saknas

Denna dagen började bra. Fick lite sovmorgon tackvare min snälla sambo som gick upp när Hugo vaknade så jag och Leah fick ligga kvar och mysa i sängen en stund till:) Hon sov bra i natt också. Vaknade så jag fick amma henne en gång bara med efter det somnade hon brevid oss i sängen.

Pontus gick på promenad med alla en sväng och då passade jag på att börja måla lite ute i garaget. Jag målade allstå inte garaget utan tvbänken. Garaget är bara platsen jag håller till på. Perfekt ställe att vara när möbler ska målas om. Gör inget om man spiller och har sig där ute. Vilket ju kan hända en del när det är jag som är i farten haha.

Igår hade vi lite födelsedagsfirande här. Bjöd på pastasallad och sen glass med tillbehör till efterrätt. Blev riktigt gott och det bästa var att dte blev rester över av salladen som vi har ätit idag.

Leah och jag har varit en runda i skolan idag igen. Gick hur bra som helst då lilltösen sov sig igenom även denna undervisning:) När vi kom hem igen så tittade Maria förbi en snabbis och hälsade på. Fick jättefin klänning av henne, eller från hennes föräldrar rättare sagt, i present till Leah. Den får hon nog inviga imorgon redan:)

Nu måste jag ner till de andra och hjälpa Pontus lite då båda barnen skriker nu hör jag. Får försöka hinna lägga upp lite bilder här senare.

//Sofie

Inga kommentarer: