25 april 2010

Trött är bara förnamnet

Herregud vilken natt! Usch och fy säger jag bara. Leah vaknade klarvaken klockan elva när både Pontus och jag lagt våra huvuden mot kuddarna.. Sen ville hon inte sova. Hon ville bara inte sova, hon skrek nästan konstant hela tiden också. Hugo vaknade ju såklart med så Pontus och jag turades om att sitta hos Hugo och Leah. Tror alla i familjen somnade runt fyratiden. Allihopa inne i våran säng haha. Förstår mig inte på Hugo bara för efter en sådan natt borde man ju vara trött men inte Hugo...Straxt innan klockan sju stod han och hoppade i sängen och tyckte vi var jättetråkiga som ville sova.

Jaja nog om våran icke existerande sömn:) Ska maila iväg skolarbete som ska vara inne idag har jag tänkt nu. Sen ska vi och äta frukost hemma hos Sandra runt niotiden, ska bli mysigt. Igår var vi aldrig nere på stan sen. Blev en tur till V.Harg istället haha. Hittade en bättre begagnad enkeltvagn att ha till Leah. Den vi har stående där ute i garaget är verkligen bara att slänga. Det var den vi hade till Hugo först men som bara strulade hela tiden. Och det gör den nu också visade det sig. Så en bättre begagnad briovagn blev det. Efter att ha handlat syskonvagnen har vi inte råd med något flashigare men denna duger:) Var hemma hos mamma och papppa en sväng efter det också. På kvällen tittade våra snälla grannar förbi med grattis blomma och present till Leah så vi satt och fikade tillsammans med dem.

Nu ska jag göra lite av det jag ska göra framför datorn innan jag ska klä på mig och vi ska åka iväg.

//Sofie

Inga kommentarer: